Toevoegen primair contactpersoon

Toevoegen van een primair contactpersoon

Om aan te kunnen geven in wie de primaire contactpersoon is van jouw bedrijf, dien je naar https://bedrijfsportaal.aegis.nl te gaan. Eenmaal ingelogd in portaal ga je naar de tab "Medewerkers".

Bij de tab "Medewerkers" zie je welke medewerkers hier al zijn opgenomen en wie eventueel al geregistreerd staat als Primair contactpersoon. Je kunt de betreffende medewerker openen door op de knop "Openen" te drukken achter de betreffende medewerker. 

Staan er nog geen medewerkers in dit overzicht dan dien je eerst een nieuwe medewerker toe te voegen. Zie daarvoor deze faq: hoe voeg ik een nieuwe medewerker toe.

Als je de betreffende medewerker opent dan zie je links onderin de optie om de medewerker aan te merken als "Primair contactpersoon voor Aegis". Klik daarna op "Gegevens wijzigen" zodat de gegevens worden gewijzigd en opgeslagen.